2024. Július 20. Illés, Margaréta
   Eseménynaptár
2024 Július
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  • Nincs esemény!

  • Városkártya

    Tourinform


       Webkamera

    FehérVár magazin

    2GO Fehérvár

    Vörösmarty Rádió

    A lejátszó Adobe Flash Player 10-et igényel.
    Innen letöltheted.


    360 Fehervar

    Látnivalók

    Tömegsport
     
      Gazdaság  -  2012. 07. 01.
    Ügyfélszolgálati időpontfoglalás interneten az állami adóhatóságnál
    Az idei évtől a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál is lehetőség van arra, hogy adózók sorban állás nélkül, előre egyeztetett időpontban intézhessék egyes adóügyeiket. A NAV honlapján bármikor elérhető az internetes ügyfélszolgálati időpontfoglalást biztosító program. Az új szolgáltatás bevezetésével az állami adóhatóság kiemelt célja annak elősegítése, hogy az adózók ügyeinek intézése gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb legyen.
     
     Az előzetes időpontfoglalásra adó- /együttes adóigazolás, illetőségigazolás, adókártya igénylés valamint ügyfélkapu nyitás esetében van lehetőség.
     
     A választható ügytípusok tekintetében az adózó azt is eldöntheti, hogy – lakóhelyétől vagy székhelyétől függetlenül – melyik központi ügyfélszolgálaton szeretné ügyét intézni.
     
     Időpont foglalására a NAV honlapján elérhető program segítségével van mód, mely az „ügyfélszolgálatok”, továbbá a „Kapcsolat”, illetőleg a „Szolgáltatások” menüpontból indítható. Az időpontfoglalásra nemcsak saját ügyben van mód, hanem meghatalmazottként, képviselőként eljárók is igénybe vehetik a szolgáltatást.
     
     Időpontot legkorábban a foglalás napját követő második napra lehetséges előjegyezni, legfeljebb pedig két hétre előre. Az időpont foglalás során az ügyfélnek első lépésként ki kell választania, hogy mely ügyfélszolgálaton kívánja ügyét intézni, ezt követően kell megjelölnie az ügy típusát, majd a számára kedvező szabad ügyintézési időpontot. Ügytípusonként egy időpont választható.
    Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az adatvédelmi nyilatkozat elfogadása nélkül a NAV internetes időpont foglalási szolgáltatása nem vehető igénybe.
     
     Az időpont foglalás adatairól elektronikus visszajelzés kérhető, a visszaigazolás nyomtatható, amennyiben az ügyfél a személyes adatok kitöltése során az e-mail címét megadja.
    Az ügyfélszolgálaton történő megjelenés alkalmával az ügyintézés gyorsítása érdekében célszerű hivatkozni a foglalás során visszaigazolt egyedi azonosítóra, továbbá fontos, hogy adózó vigye magával a személyazonosságát igazoló okmányokat, és az ügyintézéshez szükséges kitöltött nyomtatványokat.

    Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

    Köszöntő

    Ügyintézés

    Városüzemeltetés
    Kérdőív a közösségi fejlesztésekhez

    Projektek
    rss