2024. Július 23. Lenke, Brigitta, Apollinár
   Eseménynaptár
2024 Július
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  • Nincs esemény!

  • Városkártya

    Tourinform


       Webkamera

    FehérVár magazin

    2GO Fehérvár

    Vörösmarty Rádió

    A lejátszó Adobe Flash Player 10-et igényel.
    Innen letöltheted.


    360 Fehervar

    Látnivalók

    Tömegsport
     
     Gazdaság - 2009. 10. 01.
    A Philips nem számít gyors kilábalásra a válságból
    A Philips szórakoztató elektronikai székesfehérvári és a világítástechnikai tamási gyára sem üzemel teljes kapacitással. Benedikt Laux, a vállalat közép-európai igazgatója a magyarországi tevékenységről és forgalomról nem közölt konkrét pénzügyi adatokat, csupán annyit mondott, hogy az idén nem nőtt az időarányos bevételük, s több szegmensben is visszaesést tapasztalnak.
     
    A gazdasági válság, sem az amerikai, sem az európai, sem a magyar piacon nem ér véget gyorsan, de a Philips erős és képes arra, hogy jó pozícióban érje meg a recesszió végét - mondta Benedikt Laux, a vállalat közép-európai igazgatója szerdán Budapesten sajtótájékoztatón. Hozzátette, bár a Philips a magyar piacon megőrizte jó, illetve vezető pozícióját például a kis háztartási felszerelések és az otthoni világítástechnika, vagy egészségügyi rendszerek piacán, itt is érzi a recessziót, amit mutat az is, hogy a szórakoztató elektronikai székesfehérvári és a világítástechnikai tamási gyára sem üzemel teljes kapacitással.
     
     
    Az igazgató a magyarországi tevékenységről és forgalomról nem közölt konkrét pénzügyi adatokat, csupán annyit mondott, hogy az idén nem nőtt az időarányos bevételük, s több szegmensben is visszaesést tapasztalnak. Benedikt Laux elmondta, az éves szinten 26 milliárd eurós bevételű Philips azokra területekre összpontosít, ahol növekedést érhet el. Így például az egészségügyi, az úgynevezett életminőség és a világítástechnikai szegmensre. Ezek a területek nagyjából a bevétel egyharmad-egyharmad részét teszik ki.
     
    A vállalat célja az, hogy a gazdasági válság idején is stabil maradjon pénzügyi helyzete és teljesítménye, jól alkalmazkodjon a változásokhoz, s hatékonyabban működjön. A Philips több mint 100 országban van jelen, s világszerte 116 ezer alkalmazottat foglalkoztat, s évente a bevétel 6 százalékát költi kutatás-fejlesztésre. Bevételének 30 százaléka a feltörekvő országokból származik.
     
     

    Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

    Köszöntő

    Ügyintézés

    Városüzemeltetés
    Kérdőív a közösségi fejlesztésekhez

    Projektek
    rss