2024. Július 23. Lenke, Brigitta, Apollinár
   Eseménynaptár
2024 Július
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  • Nincs esemény!

  • Városkártya

    Tourinform


       Webkamera

    FehérVár magazin

    2GO Fehérvár

    Vörösmarty Rádió

    A lejátszó Adobe Flash Player 10-et igényel.
    Innen letöltheted.


    360 Fehervar

    Látnivalók

    Tömegsport
     
     Gazdaság - 2009. 08. 14.
    Folytatódik a Budapest - Székesfehérvár vasútvonal felújítása
    A tervek szerint augusztus 24-én elkezdődik a Budapest-Székesfehérvár vasútvonalon Kápolnásnyék-Gárdony között a jobb és a bal oldali vágány átépítése. Az építkezés a kapcsolódó aluljáró-építési, közműkiváltási és útépítési munkákkal együtt 2010 végére fejeződik be. A beruházás során 11,6 kilométer hosszban átépítik a két vágányt, a hozzájuk kapcsolódó felsővezetékkel és műtárgyakkal együtt.
     
    A kivitelezés ideje alatt a vasúti közlekedés biztosított, hiszen egy időben csak egy vágányon folynak majd építési munkák. A területen összesen négy gyalogos vasúti aluljárót építenek, melyek — az esélyegyenlőség biztosítása érdekében — a vasúti szolgálattal rendelkező Velencén és Velencefürdőn lifttel, két helyszínen pedig rámpával egészülnek ki. A munkálatok során a tóparti és a Pusztaszabolcs felé vezető út körforgalmi csatlakoztatásával megépül egy új közúti aluljáró, a vasút és a közút alatt, Velence Budapest felőli végén. A bal oldali vágány átépítése várhatóan szeptember 1-ig tart: addig a vonatok csak a jobb oldali vágányon közlekedhetnek; ezt követően kerül sor a másik oldalra. A munkálatok idején a vasúti fővonalon a vonatok módosított menetrendben közlekednek.
     
    Július 13-án megkezdődött a Pusztaszabolcs-Börgönd vasúti vonalszakasz átépítése is, a Budapest-Kelenföld-Székesfehérvár vasúti fővonal felújítása idején valamennyi tehervonatot, továbbá a főváros és Székesfehérvár között meg nem álló személyszállító vonatokat erre terelik el.
     
    A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül. Európai uniós támogatással valósul meg. A munkálatok idén áprilisban kezdődtek el, Gárdonyban már megújult több vágány és peron, s dolgoznak Martonvásáron, Kápolnásnyéken is.

    Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

    Köszöntő

    Ügyintézés

    Városüzemeltetés
    Kérdőív a közösségi fejlesztésekhez

    Projektek
    rss