2024. Július 23. Lenke, Brigitta, Apollinár
   Eseménynaptár
2024 Július
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  • Nincs esemény!

  • Városkártya

    Tourinform


       Webkamera

    FehérVár magazin

    2GO Fehérvár

    Vörösmarty Rádió

    A lejátszó Adobe Flash Player 10-et igényel.
    Innen letöltheted.


    360 Fehervar

    Látnivalók

    Tömegsport
     
     Gazdaság - 2009. 07. 21.
    A közüzemi szolgáltatók számlázásával a legelégedetlenebbek a fehérvári fogyasztók
    A Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület felmérést készíttetett a közüzemi szolgáltatásokkal kapcsolatos fogyasztóvédelmi problémákról. A kutatás során kíváncsiak voltak arra, hogy a fehérváriak mennyire bíznak és elégedettek a közüzemi szolgáltatókkal. A víz és csatornaszolgáltatóban, illetve a szemétszállító cégben bíznak meg leginkább, legkevésbé viszont a távhőszolgáltató "lopta be magát a fehérvári fogyasztók szívébe."
    A kutatás részletes adatait ITT találja!
    Az Echo Innovációs Műhely 300 fős mintán alapuló telefonos kutatást végzett a megye lakosai között július elején a közüzemi szolgáltatókkal kapcsolatos fogyasztói problémákról. Mérték a villamos energia-, a gáz-, a távhő-, az ivóvíz-, a szennyvíz-, a szemétszállítási és kéményseprői szolgáltatókkal kapcsolatos bizalmat és elégedettséget, illetve a fogyasztói sérelmeket.
     
     Mahler Balázs a Székesfehérvári Fogyasztóvédelmi Egyesület projektmenedzsere elmondta, hogy a számlázással kapcsolatosan a legelégedetlenebbek a fogyasztók: bonyolultnak és néha átláthatatlannak találják a szolgáltatásokért kapott elszámoló számlákat.
     
     A közüzemi cégek közül a leginkább a szennyvízszolgáltatókban és a szemétszállítással foglalkozókban bíznak a megkérdezettek, a legkevésbé pedig a villamos energia, a gáz és a távhőszolgáltatóban. A leggyakoribb fogyasztói sérelemként a közüzemi szolgáltatókkal kapcsolatban a hibaelhárítást említették a lakosok. A kutatásból kiderült, hogy meghibásodás esetén többször be kellett jelenteni a hibát, míg a szolgáltató megoldotta problémát. A kutatásból kiderült, hogy megyében élők egynegyede reklamált valaha is életében személyesen, és 39 százalékuk pedig telefonon keresztül, míg a lakosok több mint fele nem reklamált még soha közüzemi szolgáltatásokkal kapcsolatban.
     
     

    Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

    Köszöntő

    Ügyintézés

    Városüzemeltetés
    Kérdőív a közösségi fejlesztésekhez

    Projektek
    rss