Eseménynaptár |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Nincs esemény!
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Városkártya |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Tourinform |
|
|
|
Webkamera |
|
|
![](images/spacer.gif)
|
FehérVár magazin |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
2GO Fehérvár |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Vörösmarty Rádió |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
360 Fehervar |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Látnivalók |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Tömegsport |
|
|
|
|
|
|
Gazdaság - 2009. 04. 19. |
Negyven százalékkalnövelte forgalmát a székesfehérvári Laurel |
Negyven százalékos növekedéssel, 3,5 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly a székesfehérvári Laurel Csoport. A csúcstechnológiás kereskedelmi informatikai rendszerekkel foglalkozó cég a múlt évben 2600-nál is több high-tech pénztárgépet értékesített, tevékenysége 2008-ban átlépte az országhatárt. Mindemellett a társaság úgy látja, a magyarországi kereskedelem technológiai fejlődése még mindig jelentős lemaradásban van.
A magyar gazdaságban még mindig természetes, illetve a szereplők többsége által elfogadott, hogy a nemzetközi technológia legújabb vívmányai kisebb-nagyobb késéssel érkeznek meg az országba. Ez a hozzáállás annak ellenére uralkodó, hogy a fejlesztések már világszerte, így Magyarországon is egy időben válnak hozzáférhetővé - nyilatkozta a Laurel Kft. ügyvezetője. Bessenyei István rámutatott, ez a késleltetett reakció egyértelműen a versenyhátrányt tartósítja. A Laurel „küldetése" éppen az, hogy a maga területén ezt a gyakorlatot megváltoztassa - fogalmaz a vezető.
A csúcstechnológia ugyanakkor nem tartozik a leggyorsabban megtérülő beruházások közé, de hosszú távon az ilyen jellegű innovációk mindig eleget tesznek a várakozásoknak. Csak látszólag úszik szemben az árral az, aki most a fejlesztésre és az ezzel járó hatékonyság növelésére koncentrál. Az általunk forgalmazott kasszák némelyike 30 százalékkal teszi gyorsabbá a munkát, vevőelégedettségi megoldásaink pedig - nevükben is - a vásárlók megtartását, kötődését segítik. Cégünk tavalyi, 40 százalékos növekedése, 3,5 milliárdra ugró bevétele a bővülő tevékenységi kör mellett annak is köszönhető - hoz saját példát Bessenyei -, hogy korábban elsőként kezdtünk foglalkozni a legkorszerűbb, integrált kereskedelmi- és kasszarendszerekkel, illetve ezek hazai jogszabályoknak való megfeleltetésével.
A vállalat derülátó az idei év tekintetében is. Nem várható, hogy a tavalyi, látványos eredmény megismétlődjön, de a forgalom fenntartása vagy kismértékű javítása mellett mindenképpen folytatjuk a legújabb technológiák honosításának gyakorlatát, miközben szolgáltatói üzletágunkat is tovább erősítjük. Tavaly tevékenységünkkel Románia és Szlováki felé átléptük az országhatárt, ebben az irányban is sokat szeretnénk haladni az idén - hangoztatja az ügyvezető.
A Laurel 1993-ban jött létre kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztésre, értékesítésére és üzemeltetésére, mely fő profilját azóta is megtartotta. A cég az évek során számos új, szintén sikeres üzletággal bővítette tevékenységét, mint például a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerek bevezetésével. A jelenleg 110 főt foglalkoztató csoport 2008-ban 3,5 milliárd forintos forgalmat ért el. A Laurel tavaly a Microsoft-tól Gold Partneri címet, míg az IBM-től az év üzleti partnere címet kapta. A cég a múlt évben elsőként már romániai és szlovákiai megbízásoknak is eleget tett.
|
| |
![](images/spacer.gif)
|
Köszöntő |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Ügyintézés |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Városüzemeltetés |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Projektek |
|
|
|
![rss](images/rss_icon2.png)
|
|