Eseménynaptár |
H | K | Sz | Cs | P | Sz | V |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Nincs esemény!
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Városkártya |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Tourinform |
|
|
|
Webkamera |
|
|
![](images/spacer.gif)
|
FehérVár magazin |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
2GO Fehérvár |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Vörösmarty Rádió |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
360 Fehervar |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Látnivalók |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Tömegsport |
|
|
|
|
|
|
Gazdaság - 2007. 12. 18. |
Készül az új, ügyfélbarát honlap a Széphő Zrt-nél |
A 2007-es év munkáját értékelte a Széphő Zrt. vezérigazgatója Ferencz Zoltán. Elmondta, hogy a cég beruházásai sikeresek voltak idén és a Szépház Kft jövőre is folytatja az építkezéseket, illetve az ingatlanforgalmazást.
A vállalat idén is folytatatta a távfűtéssel összekapcsolt társasházak szétválasztását. A munkára mintegy száznegyvenmillió forintot költött a cég. A Széphő Zrt a műszaki ellenőrzés mellett az értékbecslés területén is jó eredményeket ért el 2007-ben, hiszen a több pénzintézettel van szerződése az önkormányzat cégének.
Ferencz Zoltán vezérigazgató hangsúlyozta, hogy egyre inkább ügyfélbarát szolgáltatásokra törekednek. Példaként említette, hogy ha valaki átmenetileg nem képes a Széphő Zrt felé fizetni a közüzemi díjakat, akkor halasztott fizetést is kérhet, jogos igény esetén pedig a cég megértően kezeli a problémát. Ezzel kapcsolatban kiemelte, hogy azon jól menő vállalkozások esetében, melyek tudnának, de nem fizetik meg a közüzemi díjakat bírósági úton szerez érvényt ennek a vállalat. Sikerült elmozdulni a kintlévőségek terén is a holtpontról, hiszen a tavalyi mintegy 600 milliós tartozást a szolgáltató felé majd a felére sikerült csökkenteni. A jövő évi távhődíjakkal kapcsolatban Ferencz Zoltán elmondta, hogy erről a december huszadikai városi közgyűlés dönt majd.
A társasházak kezelését is folytatta idén a Széphő. Ferencz Zoltán kiemelte, hogy jól döntöttek azok a társasházak, akiknél a cég látja el a közös képviselői feladatokat, hiszen napi információik vannak az esetleges felújításra fordítható pályázatokról és a fűtés illetve a melegvíz szolgáltatás felügyeletét is szakemberek végzik.
A Széphőnek készül az új honlapja is. Az egyik legfontosabb dolog a fejlesztésnél, hogy ügyfélbarát legyen a portál. |
| |
![](images/spacer.gif)
|
Köszöntő |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Ügyintézés |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Városüzemeltetés |
|
|
|
![](images/spacer.gif)
|
Projektek |
|
|
|
![rss](images/rss_icon2.png)
|
|