2024. Július 28. Szabolcs, Alina, Ince, Győző
   Eseménynaptár
2024 Július
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  • Nincs esemény!

  • Városkártya

    Tourinform


       Webkamera

    FehérVár magazin

    2GO Fehérvár

    Vörösmarty Rádió

    A lejátszó Adobe Flash Player 10-et igényel.
    Innen letöltheted.


    360 Fehervar

    Látnivalók

    Tömegsport
     
     Gazdaság - 2006. 06. 05.
    Megalapozott panaszok a biztosítók ellen

     Az év első három hónapjában nem csak, hogy több mintegy ezer panasz érkezett a pénzügyi területen dolgozó cégek ellen, de ezek jó része megalapozott is volt. A  Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez (PSZÁF) 1040 fogyasztói panasz érkezett az első negyedévben, ebből mintegy 322 esetben lezárult a vizsgálat, amely a panaszok több mint ötödét tartotta jogosnak. A legproblematikusabbnak ítélt szolgáltatások a számlavezetés, a bankkártya és az elektronikus bankolás volt, amelyek ráadásul túlnyomórészt jogosnak bizonyultak.

    Az arány eddig a biztosítási területen a legrosszabb itt a lezárt ügyek 45 százaléka volt megalapozott, igaz, ez mindössze 31 darabot jelentett. A beérkezett beadványok egyébként ezúttal közel fele-fele arányban oszlottak meg  pénz- és tőkepiaci – elsősorban a banki - illetve a biztosítási és pénztári szektor között.

    A PSZÁF a panaszok számának növekedését a pénzügyi szolgáltatások bővülésére, a fogyasztói érzékenység növekedésére, valamint a felügyelet ismertségének szélesedésére vezeti vissza. A legproblematikusabbnak ítélt szolgáltatások a számlavezetés, a bankkártya és az elektronikus bankolás volt, amelyek ráadásul túlnyomórészt jogosnak bizonyultak.


    Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

    Köszöntő

    Ügyintézés

    Városüzemeltetés
    Kérdőív a közösségi fejlesztésekhez

    Projektek
    rss