2024. Július 29. Márta,Flóra
   Eseménynaptár
2024 Július
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  • Nincs esemény!

  • Városkártya

    Tourinform


       Webkamera

    FehérVár magazin

    2GO Fehérvár

    Vörösmarty Rádió

    A lejátszó Adobe Flash Player 10-et igényel.
    Innen letöltheted.


    360 Fehervar

    Látnivalók

    Tömegsport
     
     Gazdaság - 2005. 02. 28.
    Film, utazás, női dolgok... - fókuszban a fehérvári tévénézők

     Az új székesfehérvári szolgáltatásokról, a csomagok gyakori tartalomváltozásának okáról és az Internetszolgáltatók fokozódó versenyéről is kérdeztük Kürthy Attilát, a UPC székesfehérvári területi üzemeltetési igazgatóját. Kürthy Attila elmondta, elsősorban az ismeretterjesztő, a film, az információs, az utazási, valamint női csatornákból igényelnének többet az előfizetők, illetve nőtt az érdeklődés a sportműsorok iránt is. A csomagok tartalmi változása kényelmetlenséggel is együtt jár a tévénézők számára, ezért szükség esetén is évente csak egy alkalommal módosít a kínálaton a UPC. Az új szolgáltatások között a kábel-internet mellett az idei évben a kábel-telefon szolgáltatás bevezetését is tervezik Székesfehérvár területén.

     A kábeltelevízió előfizetői gyakran panaszkodnak arra, hogy állandóan változik a csomagok tartalma. Mi ennek az oka?

     A televíziós kínálat változásait a médiapiac és a nézői igények folyamatos változása, egyes tévécsatornák megszűnése, mások elindítása indokolja. Ha a szolgáltató ezt soha nem kísérné figyelemmel, akkor még mindig ugyanott tartanánk, ahol 15 évvel ezelőtt: néhány magyar nyelvű csatornán kívül csak zömében német nyelvű külföldi tévéadásokból választhatnának a tévénézők. A ma már közkedvelt magyar tematikus adásokat pedig soha sem ismerhették volna meg. Mivel azonban tisztában vagyunk azzal, hogy a változás egyben mindig kényelmetlenséggel is együtt jár a tévénézők számára, ezért szükség esetén is évente csak egy alkalommal módosítunk a kínálaton. A nézői igények változását az elmúlt évekhez hasonlóan legutóbb is egy hivatalos piackutató cég segítségével igyekeztünk megismerni. A kutatás során elsősorban azt vizsgáltuk, hogy előfizetőink leginkább mely tévécsatornákat részesítik előnyben, milyen típusú tévéadásokat kedvelnek és tartanak fontosnak, mely műfajokból igényelnének még többet.

     A válaszok alapján milyen típusú műsorokat részesítenek előnyben az előfizetők?

     Kitűnt, hogy az UPC előfizetői csaknem 90%-ban elégedettek az általános kínálatú csatornák választékával, viszont elsősorban az ismeretterjesztő, a film, az információs, az utazási, valamint női csatornákból igényelnének többet, illetve a tavalyi évhez képest összességében leginkább a sportműsorok iránt nőtt az érdeklődésük. Ennek megfelelően, lehetőségeinkhez mérten igyekeztünk a kedvelt, illetve a hiányolt műfajtípusok közé tartozó magyar nyelvű adásokkal (pl. Film+, Paprika TV, Sport2) gazdagítani programcsomagjainkat.
    Mivel a tévécsatornák elhelyezésére rendelkezésre álló kapacitás technikailag korláto-zott, ezért az újabb adások beillesztéséhez legnagyobb sajnálatunkra más programokat ki kellett vennünk a kínálatból. A kutatás ehhez is megfelelő támpontokkal szolgált, így bízunk benne, hogy az új csatornák a megszűnő adásokat pótolni tudják, illetve még ér-tékesebb tartalmat nyújtanak előfizetőink számára. Tehát átfogó felmérések eredménye alapján, lehetőségeink és a piaci körülmények, a médiapiacon rendelkezésre álló televíziós kínálat figyelembevételével igyekeztünk ezúttal is a többségi előfizetői igényeknek leginkább megfelelő választékot kialakítani. Ugyanakkor természetesen tisztában vagyunk azzal, hogy minden egyes előfizetőnk számára tökéletesen megfelelő programkínálatot szinte képtelenség összeállítani, de törekszünk arra, hogy a hálózatainkon rendelkezésünkre álló csatornakapacitást úgy használjuk ki, hogy abban mindenki, nemtől és kortól függetlenül megtalálja az érdeklődési körének megfelelő szórakozási és tájékozódási lehetőséget.

     Milyen új szolgáltatásokat kínálnak az idén Székesfehérváron?

     A UPC az idén is tovább folytatja az előző években megkezdett fejlesztéseit. Kábelhálózataink további korszerűsítése révén minden előfizetőnk számára korszerű műszaki színvonalon, széles televíziós programválasztékot biztosíthatunk és a hagyományos kábeltelevíziózás mellett újabb szolgáltatások bevezetését is lehetővé tesszük. A kábelrendszer valódi interaktív távközlési hálózattá való átalakítása nyomán immár Székesfehérvárott és Móron is elindítjuk a nagysikerű, chello nevű szélessávú Internet-szolgáltatást, mellyel kedvező fix havi díjakkal és hazánkban jelenleg a legnagyobb sebességgel csatlakozhatnak előfizetőink a világhálóhoz. A megújított hálózat lehetővé teszi azt is, hogy régi tervünket megvalósítva, telefonszolgáltatást is nyújtsunk a kábelen keresztül. Ez az újfajta telefonszolgáltatás a megszokottnál jóval kedvezőbb árakon biztosít hagyományos módon (előhívószámok tárcsázása és számítógép nélkül) használható, a hagyományossal egyenértékű, azt teljesen helyettesíteni képes beszédkapcsolatot bármilyen más telefon-előfizetővel. Az UPC Telefont a tavalyi fővárosi indulás után szintén még az idén szeretnénk bevezetni a vidéki nagyvárosokban is. A kábeltelevízió mellett az Internettel és a telefonnal az UPC szolgáltatás-palettája már teljessé válik: a vállalat egymaga is képes lesz a családok teljes körű távközlési igényeit kiszolgálni. Ráadásul "egy csomagban" történő megrendelés esetén előfizetőink jelentős kedvezményeket, megtakarításokat is élvezhetnek. Ugyancsak az idei év tervei közé tartozik a UPC Direct nevű műholdas digitális televíziós szolgáltatásunk tartalmának kibővítése, illetve a vadonatúj lehetőségeket kínáló és még magasabb minőséget biztosító digitális kábeltelevíziós szolgáltatás bevezetése is.

     Milyen esélyekkel indul a UPC az Internet szolgáltatók versenyében?

     Székesfehérvárott még valóban csak most indul az UPC ebben a versenyben, de országosan az elmúlt években már komoly tapasztalatra tett szert a vállalat az effajta megmérettetésben. Mindvégig arra törekedtünk, hogy az összes hasonló típusú szolgáltatással összemérve az UPC nyújtsa a felhasználók számára a legjobb ár-érték arányt. Nagy körültekintéssel ügyeltünk és ügyelünk arra, hogy ugyanazt a minőséget (sebes-séget) mi olcsóbban szolgáltassuk másoknál, illetve ugyanakkora havidíj ellenében ma-gasabb szintű Internet kapcsolatot biztosítsunk. Az elmúlt egy év során a korábbi alap (klasszikus) chello Internet-szolgáltatás sebessége változatlan ár mellett a háromszorosára nőtt, változatlan sebesség mellett pedig egyharmadával csökkent az ára, miközben ingyenes vírus- és kéretlen levél-szűrő szolgáltatásokkal is kiegészítettük. A változó és egyre inkább többrétű előfizetői igényeket követve ma már háromféle különböző felhasználói elvárásnak megfelelő szolgáltatáscsomagot nyújtunk (chello light, chello classic és chello plus) és a hazai szélessávú piacon jelenleg az UPC kínálja a legolcsóbb, illetve a leggyorsabb lakossági Internet-szolgáltatásokat.

     

     


    Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

    Köszöntő

    Ügyintézés

    Városüzemeltetés
    Kérdőív a közösségi fejlesztésekhez

    Projektek
    rss