2024. Július 20. Illés, Margaréta
   Eseménynaptár
2024 Július
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  • Nincs esemény!

  • Városkártya

    Tourinform


       Webkamera

    FehérVár magazin

    2GO Fehérvár

    Vörösmarty Rádió

    A lejátszó Adobe Flash Player 10-et igényel.
    Innen letöltheted.


    360 Fehervar

    Látnivalók

    Tömegsport
     
      Gazdaság  -  2012. 09. 17.
    Megmenekül a Cerbona és 84 fehérvári munkahely
    A Naponta Kft. aláírta a Cerbona Zrt.-t felszámoló Agro Alba Zrt.-vel azt a szerződést, amely a Cerbona székesfehérvári gyárának megvásárlásáról szól. Ezzel a Cerbona teljes extrudált üzletága, a márka és nem utolsó sorban 84 munkahely megmenekült a felszámolás alól. A vevő Naponta Kft. a jövőben a külföldi piacokra épít. Naponta Kft. először bérgyártásra kötött szerződést a Cerbona Zrt.-vel. Ennek keretében a Naponta vásárolta az alapanyagot, majd Fehérváron gyártották le a termékeket.
    Talpra áll az egykor szebb napokat látott Cerbona, legalábbis a gyár extrudált üzletága, amely müzlik és müzliszeletek mellett gabonapelyhet és chipset gyártott - közölte a Naponta Kft. Az üzemre áprilisban írt ki pályázatot a Cerbona felszámolását végző Agro-Alba Zrt. 1,5 milliárd forintos kikiáltási áron. A vevő a Naponta Élelmiszerkereskedelmi Kft. lett, amely 2011 óta bérgyártásban készítette a Cerbona extrudált termékeit.
    A korábban 400 főt foglalkoztató Cerbona Zrt. csődjét 2010 októberében jelentették be. A társaság több mint 6 milliárdos adósság súlya alatt omlott össze, amikor a beszállítók már nem hitelezték tovább tevékenységét. A cég alapanyagot ekkor már csak készpénzért kapott, azzal viszont nem rendelkezett. A társaság három üzletágból, a malomiparból, a tésztagyártásból és az extrudált üzletágból állt. A Naponta Kft. először bérgyártásra kötött szerződést a Cerbona Zrt.-vel. Ennek keretében a Naponta vásárolta az alapanyagot, majd Fehérváron gyártották le a termékeket, amelyeket a Naponta hozott forgalomba. A márka elég erős volt ahhoz, hogy újra megjelenjen az addigra már kiürült áruházi polcokon.

    Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

    Köszöntő

    Ügyintézés

    Városüzemeltetés
    Kérdőív a közösségi fejlesztésekhez

    Projektek
    rss