Panaszok és közérdekű bejelentések intézése:
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesterének és Jegyzőjének a panaszok és közérdekű bejelentések kezeléséről szóló 21/53-1/2020. számú együttes utasítása alapján történik.
Panaszok és közérdekű bejelentések tehetők:
a) szóban, a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán, ügyfélfogadási időben,
b) írásban, papír alapon, Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesterének vagy Székesfehérvár Megyei Jogú Város Jegyzőjének címezve vagy
c) elektronikus úton, a polgarmester@pmhiv.szekesfehervar.hu vagy a jegyzo@pmhiv.szekesfehervar.hu e-mail címen vagy az alapvető jogok biztosa által üzemeltetett, "közérdekű bejelentések védett elektronikus rendszerében".
Szervezeti integritást sértő és korrupciós kockázatokra vonatkozó bejelentések intézése:
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármestere és Székesfehérvár Megyei Jogú Város Jegyzője 21/52-1/2020. számú együttes utasítása alapján történik.
Szervezeti integritást sértő és korrupciós kockázatokra vonatkozó bejelentések tehetők:
a) szóban, a Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálatán, ügyfélfogadási időben,
b) írásban, papír alapon vagy
c) elektronikus úton, az integritas@pmhiv.szekesfehervar.hu e-mail címen.