2024. Július 29. Márta,Flóra
   Eseménynaptár
2024 Július
H
K
Sz
Cs
P
Sz
V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  • Nincs esemény!

  • Városkártya

    Tourinform


       Webkamera

    FehérVár magazin

    2GO Fehérvár

    Vörösmarty Rádió

    A lejátszó Adobe Flash Player 10-et igényel.
    Innen letöltheted.


    360 Fehervar

    Látnivalók

    Tömegsport
     
      Közélet  -  2017. 01. 28. 14:12  -  Samu Miklós, Fotó: Simon Erika
    Szakértői pedagógus csoport járt a Városháza Dísztermében
      
    Szombaton délelőtt harmincöt fős szakértői pedagógus csoport látogatott el a Városházára. A háromnapos szakmai programon a minősítési rendszerben résztvevő tanárok, valamint az Oktatási Hivatal munkatársai vettek részt. A szakmai eszmecseréken a pedagógusok megoszthatták egymással tapasztalataikat, mellyel a köznevelés rendszerét szeretnék még eredményesebbé tenni.
    A minősítési rendszer a pedagógusok világos pályaképének megrajzolásával hatást gyakorol az egyes pedagógusok életpályáján túl az oktatás teljes rendszerére. Az Életpályamodell bevezetése a pedagógusok életében egy komoly megmérettetést jelent. A mostani háromnapos szakmai találkozóra azok a szakemberek látogattak el Székesfehérvárra, akik az Életpályamodell elindításának első körében váltak mesterpedagógussá.
    A harmincöt fős csoportot Mészáros Attila alpolgármester fogadta a Díszteremben. „Nagyon fontos, hogy mindig megmutassuk: Székesfehérvár valóban iskolaváros. Csaknem negyven köznevelési intézménye van a városnak, mintegy húszezer diák jár ezekbe az intézményekbe. Attól függetlenül, hogy állami fenntartású és működtetésűek lettek ezek az intézmények, még ugyanúgy nagyon szoros kapcsolatban állunk a Szakképzési Centrummal, és az iskolákkal, hiszen továbbra is székesfehérvári diákok és pedagógusok járnak ezekbe az intézményekbe. Sok olyan fejlesztést hajtottunk végre, és készülünk továbbiakra is, amelyek az intézményeket érintik.”
    A háromnapos találkozó kiváló lehetőséget teremtett olyan tapasztalatok elemzésére, melyek alapján lehetővé válik egy eredményesebb célrendszer megfogalmazása a köznevelésben.